Regulamin sklepu
Stosowane definicje.
- Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.adamkleczewski.pl/konsultacje za pośrednictwem, którego Kupujący może dokonywać zakupów Produktów, dostępnych w ofercie Sprzedawcy.
- Sprzedawca –D.M.P. Project sp. z o.o. prowadząca działalność gospodarczą pod numerem NIP 5223164557 | KRS 0000796331 | REGON 383944804 z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 23
- Administrator danych osobowych – podmiot decydujący o celach i środkach przetwarzania danych osobowych, w przypadku Kupujących administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
- Regulamin Sklepu online – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, określający zasady dokonywania zakupów w Sklepie.
- Polityka prywatności – dokument opisujący cele i sposoby przetwarzania danych, jak i prawa osób, których dane dotyczą.
- Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient-Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca u Sprzedawcy zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Kupujący – zarówno Klient, Klient-Konsument jak i Konsument.
- Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy ze Sprzedawcą poprzez opłacenie i zakup Produktu zamieszczonego na stronie Sklepu pod adresem: www.adamkleczewski.pl/konsultacje
- Produkt czyli Konsultacja online – rozmowa realizowana przez Sprzedawcę na odległość, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej na odległość (aplikacja Messenger, WhatsApp, Google Meet) w terminie uzgodnionym przez Kupującego i Sprzedawcę drogą e-mail. Czas trwania, termin i zakres Konsultacji online jest z góry określany przed zakupem w Sklepie, poprzez zakup danej Konsultacji online.
- Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Kupującego w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub korzystania z nich.
- Kompatybilność – współdziałanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, zazwyczaj używanym do korzystania z treści lub usługi cyfrowej, bez konieczności ich przekształcenia.
- Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
- Reklamacja – tryb dochodzenia odpowiedzialności od Sprzedawcy w związku z brakiem zgodności Produktu z umową.
Postanowienia ogólne.
- Ceny podane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
- Sprzedawca jest podatnikiem czynnym podatku od towarów i usług (VAT).
- Sprzedawca wystawia faktury VAT na życzenie Kupującego.
Formy płatności.
Płatność online z PayU
Złożenie i realizacja Zamówienia.
- Aby skorzystać z Konsultacji online należy wykonać następujące kroki:
- krok 1 – wybór rodzaju Konsultacji online (rozmowa online lub telefoniczna 3 godziny lub rozmowa online lub telefoniczna 1 godzina)
- krok 2 – dokonanie płatności za Konsultację online
- krok 3 – wysłanie e-maila z opisem wybranej konsultacji przez Kupującego (wg terminów dostępnych w kalendarzu online udostępnionym przez Sprzedawcę)
- krok 4 – Sprzedający wysyła propozycję 3 terminów spotkań do wyboru w przeciągu 14 dni od dokonania zakupu Konsultacji
- krok 5 –poinformowanie e-mailem Sprzedającego o wybranym terminie oraz formie kontaktu
- Konsultacja online odbywa się według poniższych zasad:
- Konsultacja odbywa się poprzez narzędzie online do prowadzenia telekonferencji (audio i wideo) – Messenger, WhatsApp, Google Meet – Korzystanie z aplikacji podczas Konsultacji online prowadzonej przez Sprzedawcę nie wiąże się z ponoszeniem dodatkowych kosztów przez Kupującego
- Przełożenie terminu Konsultacji online przez Kupującego i Sprzedającego jest możliwe najpóźniej na 3 dni przed ustalonym pierwotnie terminem. Strony ustalą nowy, dogodny dla obu stron termin spotkania.
- Spotkania mogą być nagrywane dla celów własnych. Nagrania nie można dystrybuować.
Prawo odstąpienia od umowy.
- Konsumentowi oraz Klientowi-Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z tego tytułu..
- Termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dotyczącej Usługi przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta.
- Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie do Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać na adres e-mail: a.kleczewski@dommediaprojekt.pl
- Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Sprzedawca zwróci środki pieniężne wpłacone przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Klienta-Konsumenta o odstąpieniu od umowy, przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Klient-Konsument, chyba, że Konsument lub Klient-Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu środków.
Reklamacja
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację z tytułu niezgodności z umową w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania, wysyłając odpowiedź na wskazany przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta adres e-mail lub adres korespondencyjny, umożliwiając mu zapoznanie się ze stanowiskiem Sprzedawcy.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię i nazwisko Konsumenta lub Klienta-Konsumenta, adres, kod pocztowy,
- nazwę zakupionego Produktu,
- opis reklamacji,
- datę ujawnienia się niezgodności Produktu,
- potwierdzenie dokonania zakupu u Sprzedawcy (do wyboru w zależności od okoliczności Konsument lub Klient-Konsument może przedstawić jeden z wymienionych: dowód zakupu, numer zamówienia, potwierdzenie płatności, e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę, etc.)
Ochrona danych osobowych.
- Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego są przetwarzane w celu zawarcia i realizacji zawartej umowy sprzedaży, w tym w celu dostarczenia Produktu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Podanie danych osobowych w tym celu jest niezbędne.
- Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i prawa osób, których dane dotyczą zostały opisane w Polityce prywatności (RODO) dostępnej na stronie: www.adamkleczewski.pl/polityka-prywatnosci/
Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu oraz Usług.
- Do korzystania ze Sklepu oraz zakupionych Produktów niezbędne jest posiadanie przez Kupującego:
- urządzenia z dostępem do Internetu (komputer, tablet, telefon);
- odpowiednio skonfigurowana przeglądarka internetowa obsługująca pliki typu cookies – Microsoft Edge, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome (zalecane Mozilla Firefox wersja minimum 24.0, Opera od wersji 10, Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej), która zapewnia obsługę plików cookie oraz skryptów JavaScript. Dopuszczalne jest stosowanie innych wersji przeglądarek internetowych, jeżeli zapewniają one pełną zgodność z wersjami wymienionymi powyżej.
- aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail, umożliwiające odbieranie wiadomości pocztowych przez Kupującego.
- Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za niedostosowanie się Kupującego do przedstawionych powyżej wymagań technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z którego korzysta.
- W szczególności chodzi o przypadki, gdy Kupujący źle skonfigurował lub w ogóle nie skonfigurował konta poczty elektronicznej i z tego powodu nie docierają wiadomości e-mail od Kupującego do Sprzedawcy lub od Sprzedawcy do Kupującego.
Autorskie prawa majątkowe.
- Produkty są utworami w rozumieniu ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlega ochronie przewidzianej w tym akcie prawnym.
- Autorskie prawa majątkowe do nagrań Konsultacji przysługują Sprzedawcy lub innemu podmiotowi, z którym Sprzedawca zawarł stosowane umowy, zaś autorskie prawa osobiste – autorom.
- Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazw, znaków towarowych Sklepu oraz jego Produktów, w tym wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub podmiotom trzecim, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy.
- Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody Sprzedawcy.
- W przypadku naruszenia autorskich praw majątkowych do nagrania podczas konsultacji osoba, która dokonała naruszenia (w tym Kupujący), ponosi z tego tytułu odpowiedzialność przewidzianą w przepisach o prawie autorskim lub w przepisach z zakresu własności intelektualnej.
- W szczególności Kupującemu nie wolno:.
- Zwielokrotniać nagrania Konsultacji lub dokonywać jego rozpowszechniania, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej.
- Udostępniać nagrania Konsultacji online innym osobom, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej.
- Najmować i użyczać nagrania Konsultacji online, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej.
- Ingerować w treść i zawartość nagrania Konsultacji online.
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Sklepu online zastosowanie mają odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- Konsument posiada także uprawnienie do przekazania sporu do podmiotu uprawnionego do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016.1823 z dnia 2016.11.09) bez uszczerbku dla możliwości wytoczenia powództwa przed sądem powszechnym.
- Kupujący mogą uzyskać nieodpłatnie dostęp do Regulaminu Sklepu online w każdym czasie na stronie Sklepu oraz sporządzić jego wydruk.
- Niniejszy Regulamin Sklepu online wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu w każdym czasie.
- Zmiana regulaminu wejdzie w życie z chwilą jego publikacji.




